بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020

با توجه به تنوع زیاد محصولات خانه هوشمند، شناخت بهترین تجهیزات خانه هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که قبلا در معرفی بهترین سیستم خانه هوشمند 2020 اشاره کردیم؛ خانه هوشمند را می توان به دو بخش سیستم مرکزی و گجت های هوشمند تقسیم کرد. سیستم مرکزی خانه هوشمند وظیفه برقراری ارتباط بین نودهای مختلف شبکه و اتصال به اینترنت را بر عهده دارد.

از سوی دیگر گجت های هوشمند به عنوان عملگرهای انتهایی مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از این گجت ها کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال برخی برای کنترل روشنایی به کار می روند. برخی از گجت ها نیز کاربردهای فراوانی دارند مانند رله های هوشمند.

بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020

در این مقاله بهترین گجت های خانه هوشمند 2020 را برای شما گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید …

بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020

در ادامه به معرفی بهترین ابزارک های هوشمند 2020 می پردازیم. اگرچه می توان ابزارک های زیادی را به این لیست اضافه کرد.

بهترین بلندگو هوشمند 2020: Amazon Echo 2

برخی افراد به دنبال خرید بلندگو هوشمند و نسبتاً مقرون به صرفه ای برای سیستم اتوماسیون خانگی خود هستند. نسل دوم بلندگوهای Amazon Echo پیشنهاد مناسبی برای این افراد است.

از این بلندگو می توانید برای پخش موسیقی، برقراری تماس یا ارسال پیام ، پاسخگویی به سوالات و همچنین تنظیم زنگ هشدار استفاده کنید. برای مثال فرض کنید “ساعت 6 عصر زمان کلاس تنیس شماست. با انجام تنظیمات از پیش تعیین شده پیغام صوتی مربوط به هشدار کلاس تنیس از این بلندگو برای شما پخش می شود”.

برای قرار دادن نام این گجت در لیست بهترین تجهیزات خانه هوشمند دلایل مختلفی وجود دارد. ساختار استوانه ای این بلندگو سبب پخش یکسان صدا در زوایای مختلف می شود. این بلندگو از فناوری حذف نویز برای انتقال بهتر صوت استفاده می کند. از موارد دیگر استفاده از بلندگو Echo می توان به روشن کردن تلویزیون، سفارش پیتزا و آماده سازی لیست خرید اشاره کرد.

بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020: لامپ های رنگی فیلیپس

لامپ های رنگی فیلیپس از جمله تجهیزات هوشمندی هستند که با اکثر سیستم های خانه هوشمند هماهنگ می شوند. به کمک این لامپ های هوشمند علاوه بر تغییر رنگ نور، شدت نور محیط را نیز می توانید کنترل کنید.

همچنین کاربر قادر است برای حالت بیدار باش خود رنگ دلخواهش را تنظیم کند تا هر روز صبح با نور به رنگ مورد علاقه خود بیدار شود. همچنین می توان همزمان با پخش موسیقی رقص نور متناسب با آهنگ را تجربه کرد. با توجه به قابلیت های فراوان، لامپ هوشمند فیلیپس در لیست بهترین تجهیزات خانه هوشمند قرار می گیرد.

بهترین کلید هوشمند روشنایی 2020:   TP-Link HS200

چراغ های هوشمند و لامپ های  Philips Hue گزینه مناسبی برای روشنایی هوشمند به حساب می آیند. اما به دلیل طول عمر محدود این لامپ ها، هزینه زیادی به کاربران تحمیل می شود. یک انتخاب هوشمندانه برای جایگزینی لامپ های هوشمند، کلید روشنایی هوشمند است.

این کلید علاوه بر امکان کنترل از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، ب هصورت محلی نیر قابل کنترل هستند. کلید هوشمند TP-Link HS200 با اپلیکیشن اختصاصی  Kasa کار می کند. قابلیت ویژه ای که این کلید را متمایز می کند، هماهنگی با دستیار صوتی الکسا و گوگل هوم است.

با این وجود امکان انجام تنظیمات مختلف برای این کلید وجود دارد. به عناون مثال با بیان جمله “در طبقه پایین هستیم” لامپ های طبقه بالا خاموش می شوند. قابلیت هماهنگی با دستیار صوتی در کنار قیمت مناسب این کلید را در لیست بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020 وارد می کند.

Ecobee4 بهترین ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند Ecobee4 امکان کنترل دما از طریق فرمان صوتی را فراهم می کند. علاوه بر این، به عنوان بلندگوی آمازون نیز می تواند عمل کند. بنابراین تمام کارهای دستیار صوتی الکسا مانند پخش موسیقی، تهیه لیست خرید و کنترل سایر دستگاه ها را نیز انجام می دهد. این گجت هوشمند به طور یکپارچه با اپلیکیشن ها و سایر اکوسیستم های خانگی مانند الکسا یا Apple Home Kit  نیز ادغام می شود. به نظر شما این ترموستات جز بهترین تجهزات خانه هوشمند 2020 هست؟

امنیت در خانه هوشمند با Net Gear Arlo Q

اغلب گجت های هوشمند ماهیت بهبود آسایش و سرگرمی دارند. اما گجت هوشمند Net Gear Arlo Q ابزارکی مفید و کاربردی در تامین امنیت خانه هوشمند به حساب می آید. این گجت هوشمند امکان ضبط صدا و فیلم با کیفیت بسیار بالا را دارد و حتی در تاریکی شب نیز تصاویری با کیفیت استثنائی تهیه می کند.

زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد می تواند از طریق اپلیکیشن موبایل دوربین را برای ضبط تصویر روشن کند. همچنین امکان تعیین برنامه زمان بندی برای شروع به کار دوربین در نظر گرفته شده است.

این گجت هوشمند امنیتی با وجود قیمت نسبتا بالا (120 دلار) سرمایه گذاری ارزشمندی در هوشمندسازی ساختمان محسوب می شود. به همین دلیل در لیست بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020 جای می گیرد.

گریل هوشمند دیجیتال Char-Broil با فناوری Smart Chef

اگر جزء آن دسته از افرادی که به صورت منظم به تهیه کباب می پردازند باشید، احتمالا با سختی های آماده سازی و پخت آن آشنا هستید. اطمینان از مناسب بودن درجه حرارت ذغال، کنترل مدت زمان مناسب برای طبخ کباب، رفت و آمدهای متعدد به خارج از خانه بابت کنترل میزان پخت کباب و … نمونه هایی از این مشکلات است. با استفاده از گجت هوشمند Char-Broil  می توانید این مشکلات را به حداقل برسانید.

این ابزارک مناسب بودن درجه حرارت اجاق برای شروع پخت را از طریق ارسال پیغام بر روی اپلیکیشن به اطلاع کاربر می رساند. همچنین پیغام کنترل دمای داخلی گوشت و آماده شدن کباب را نیز بر روی گوشی نشان می دهد. جای این کباب پز در لیست بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020 خالی بود !!!

پخت و پز هوشمند با گجت هوشمند Perfect Bake Pro

تصور کنید یک روز برای تهیه غذا به سراغ یخچال می روید. در یخچال شما تنها نصف فنجان آرد، سه عدد تخم مرغ و تعدادی میوه زغال اخته باقی مانده است. با وارد کردن مواد غذایی موجود در گجت هوشمند Perfect Bake Pro  می توانید به دستور پخت تمام خوراکی هایی که با این مواد درست می شوند دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید لیست خرید خودتان را براساس دستورپخت های این گجت هوشمند آماده کنید. این اجاق هوشمند در سال 2020 به قیمت 86.5 دلار وارد بازار شده است.

بهترین جارو برقی هوشمند : Ecovacs Deebot N79S

جارو برقی Ecovacs Deebot N79S بعنوان یک گجت هوشمند با قیمت تقریبی 229 دلار در سال 2020 روانه بازار شد. ربات جاروبرقی Ecovacs در ابتدا به صورت خودکار کف خانه را اسکن می کند. نتیجه این کار تهیه نقشه هایی است که به هنگام جاروکردن در آینده از آن ها استفاده خواهد کرد.

این ابزارک هوشمند با اغلب سیستم های خانه هوشمند ادغام می شود. این جارو امکان صدور فرمان دستی را نیز دارد و همچنین دارای یک باتری با عمر طولانی است. قابلیت های فراوان پای این جارو برقی هوشمند را به لیست بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020 باز کرده است.

تلویزیون هوشمند LG

تلویزیون های هوشمند بعنوان نسل جدیدی از گجت های خانه ی هوشمند مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. این گجت های هوشمند همانند تلفن های همراه هوشمند، از سیستم عامل و اپلیکیشن های کاربردی مخصوصی استفاده می کنند.

تلویزیون هوشمند LG قابلیت اتصال به دستیار صوتی الکسا و گوگل را نیز دارد. از این رو به گزینه بسیار محبوبی در بین کاربران خانه هوشمند تبدیل شده است. کاربر می تواند با صدور فرمان صوتی، درخواست جستجو و پخش یک فیلم را به تلویزیون بدهد.

جمع بندی

انتخاب بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020 از بین تعداد بسیار زیاد محصولات موجود کار دشواری است. علاوه بر این عموما در اینگونه انتخاب ها سلیقه نویسنده نقش پر رنگی دارد. همچنین نیازهای نویسنده هنگام نگارش مقاله نیز می تواند بر انتخاب او تاثیر گذار باشد. با در نظر گرفتن تمام جوانب این موضوع تلاش کردیم در این مقاله بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *