لیوان هوشمند امبر، اولین لیوان هوشمند

لیوان هوشمند امبر، یک گجت هوشمند با طراحی زیبا است که نوشیدنی شما را گرم نگه می دارد. شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد که برای رفع خستگی، خود را میهمان یک لیوان چای داغ کنیم. اما به دلیل مشغله کاری زیاد، در نهایت یک لیوان چای سرد نصیبمان گردد.

امبر، یک لیوان سرامیکی بسیار زیبااست که به صورت هوشمندانه ای این مشکل را برای کاربران رفع می کند. لیوان امبر در واقع یک ابزارک هوشمند است که در ابتدا دمای نوشیدنی را به دمای تعیین شده در اپلیکیشن می رساند.

سپس یک پیغام هشدار را بر روی گوشی همراه شما ارسال می کند. در طول نوشیدن چای دمای نوشیدنی در همان دمای تعیین شده ثابت می ماند.این کار از طریق هیتر تعبیه شده در زیر لیوان انجام می گردد. بنابراین هیچگاه نوشیدنی شما سرد نمی شود.

عملکرد  لیوان هوشمند امبر

با استفاده از لیوان امبر لذت نوشیدن یک نوشیدنی گرم با دمای ثابت را تجربه می کنید. در واقع لیوان هوشمند امبر نه تنها نوشیدنی را گرم نگه می دارد، بلکه تضمین می کند که هر جرعه از آن با دمای جرعه قبل برابر است. در نتیجه تمام قطرات نوشیدنی شما هم دما هستند.

فقط کافی است در داخل اپلیکیشن iOS یا android دمای مورد نظر خود را برای نوشیدنی های مختلف تنظیم کنید. با این کار در هر ساعتی از روز از لذت نوشیدن یک فنجان چای گرم بهره مند می شوید.

لیوان هوشمند امبر، ابزارکی هوشمند و پر کاربرد 

لیوان هوشمند امبر با اتصال به گوش همراه از طریق بلوتوث، قابلیت های کاربردی برای کاربر فراهم میکند. در ابتدا می توانید برای هر لیوان هوشمند امبر از طریق اپلیکیشن اسم انتخاب کنید. سپس درجه حرارت مطلوب خود برای هر نوشیدنی را تعیین نمایید.

هنگامی که نوشیدنی به آن دمای مشخص رسید با ارسال یک اعلان به اپلیکیشن  شما را  مطلع می سازد. با استفاده از لیوان امبر این قابلیت را دارید که برای هر نوشیدنی خود دمای متفاوتی را تنظیم نمایید. برای این کار کافی است آن دمای مورد نظر را در اپلیکیشن وارد کنید.

در مورد نوشیدنی های سرد نیز لیوان امبر قابل استفاده بوده و نوشیدنی را در همان دما خنک نگاه می دارد. امبر برای زمانی که کاربر در حال حرکت بوده و دسترسی به برق ندارد هم چاره ای اندیشیده است. با استفاده از شارژر طراحی شده می توانید لیوان هوشمند خود را برای 5/1 ساعت گرم نگه دارید.

طراحی لیوان هوشمند امبر

لیوان هوشمند امبر از بدنه استیل با روکش سرامیکی ساخته شده است. این گجت در رنگ های سیاه مات، سفید مات و رنگ مسی براق قابل سفارش است. لیوان هوشمند امبر در دو مدل و با دو سطح کاربری مختلف عرضه شده است.

مدل سفری به وزن 280 گرم و مدل اداری با وزن نزدیک به 400 گرم. در کناره لیوان، لوگو کوچکی از شرکت امبر و یک LED وجود دارد. در پایین لیوان نیز یک دکمه روشن / خاموش قرار گرفته است. با نگه داشتن این دکمه برای چند ثانیه، می توانید لیوان امبر را با گوشی همراه خود متصل کنید.

لیوان هوشمند امبر

در کنار این ابزارک هوشمند، یک دستگاه شارژر کوچک و برنامه تلفن همراه نیز طراحی شده است. از طریق نرم افزار امبر می توانید دمای دلخواه خود را برای نوشیدنی های مختلف تعیین نمایید.

نحوه استفاده از لیوان هوشمند امبر

لیوان امبر از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل می شود. ابتدا لازم است اپلیکیشن امبر را از appstore  یا google play بارگیری نمایید. پس از آن در اپلیکیشن امبر یک حساب کاربری ایجاد کنید. حال می توانید با نگه داشتن دکمه تعبیه شده بر روی آن، ابزارک خود را با نرم افزار متصل نمایید.

در لیوان امبر برای گرم کردن نوشیدنی، یک هیتر قدرتمند تعبیه شده است. با استفاده از این هیتر می توان مطمئن بود که این گجت هوشمند نوشیدنی را برای زمان یک و نیم ساعت گرم نگه می دارد. همچنین از طریق این هیتر کاربر می تواند دمای نوشنیدنی خود  را بین 50 تا 62.5 درجه سانتی گراد تنظیم نماید.

لیوان امبر یک سنسور حساس به وزن دارد که براساس پر یا خالی بودن لیوان هیتر را کنترل می کند. این لیوان به صورت هوشمند و براساس وزن هیتر را روشن یا خاموش می کند. زمانیکه لیوان در حالت خالی بر روی هیتر قرار می گیرد گجت وارد حالت خواب می شود. در مقابل با تشخیص افزایش وزن مایع، دستگاه از خواب بیدار شده و روشن می گردد.

صفحه محصول در سایت آمازون را ببینید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *