ساعت هوشمند موتو 360 محصول جدید موتورولا

امروز به بررسی ساعت هوشمند موتو 360 می پردازیم. چند سالی هست که ساعت های هوشمند به عنوان یک گجت جذاب و پرمخاطب در ساسر دنیا شناخته می شوند. اغلب شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی اقدام به تولید ساعت هوشمند و حتی دستبند هوشمند نموده اند.

این ساعت های هوشمند با تلفن همراه هوشمند کوپل می شوند و قابلیت های مختلفی را به کاربر ارائه می کنند. از جمله قابلیت های ساعت هوشمند می توان به مدیریت تماس ها و پیامک ها، مدیریت شبکه های اجتماعی، کنترل فعالیت های ورزشی و … اشاره کرد.

ساعت هوشمند موتو 360

اگرچه ساعت هوشمند اپل یک گجت لاکچری، جذاب و فوق العاده است، اما یک ایراد به آن وارد است. تعداد بسیار زیادی از افراد در سرتاسر دنیا از گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید استفاده می کنند. این افراد نمی توانند از ساعت هوشمند اپل استفاده کنند.

ساعت هوشمند موتو 360 یک گجت بسیار زیبا و کارآمد است. این ساعت هوشمند از بدنه استیل درجه یک، بند چرمی و صفحه تاچ چرخان بهره می برد. علاوه بر این بسیار سبک است و کاربری راحتی دارد.

ساعت هوشمند موتو 360

این ساعت هوشمند، نسل سوم ساعت های هوشمند کمپانی موتورولا است. این گجت هوشمند توانسته است تعادل مناسبی بین طراحی و عملکرد برقرار کند. در این گجت هوشمند از سیستم عامل Wear استفاده شده است.

این سیستم عامل برپایه اندروید طراحی شده است و مزیت اصلی آن امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندرویدی و همچنین آیفون است. حتی با اتصال به آیفون نیز کاربران از تمام قابلیت های این ساعت هوشمند می توانند بهره مند شوند. سیستم عامل Wear در طی چند سال گذشته بسیار کاراتر و کامل تر شده است.

قابلیت های ساعت هوشمند موتو 360

این ساعت هوشمند از نظر ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز است. علاوه بر این قابلیت های بسیار بدیعی دارد که آن را از سایر ساعت های هوشمند متمایز می کند. اولین ویژگی این ساعت هوشمند سرعت بسیار بالای صفحه نمایش است.

تغییر صفحه نمایش در این گجت هوشمند بدون تاخیر انجام می شود. ساعت هوشمند موتو 360 همچنین از GPS و NFC پشتیبانی می کند. بنابراین امکان استفاده برای پرداخ تهای بدون تماس را نیز داراست.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند همیشه روشن است. جهت حفظ وضوح صفحه، نور پس زمینه متناسب با نور محیط و به صورت خودکار تنظیم می شود. بنابراین برای دیدن اطلاعات صفحه نمایش لازم نیست مچ دست را تکان دهید یا به ساعت ضربه بزنید.

پس از حدود یک و نیم روز استفاده عادی و به منظور بهینه شدن مصرف باتری، ساعت هوشمند موتو 360 به حالت فقط نمایش ساعت سوئیچ می کند. گفته شده که با یک ساعت شارژ می توان از این ساعت به مدت یک روز استفاده کرد.

اگر قصد استفاده از این گجت هوشمند برای تناسب اندام را دارید، می توانید از بند سیلیکونی آن استفاده کنید. این ساعت هوشمند برای آب های تا فشار 3 اتمسفر ضدآب است. همچنین با فعال کردن هشدار سبک زندگی بی تحرک، با اندازه گیری ضربان قلب شما در طول روز و در صورتی که تحرک کافی نداشته باشید به شما هشدار می دهد. در این صورت باید بیشتر به بیرون از خانه بروید و تحرک بیشتری داشته باشید.

متاسفانه به دلیل شیوع و فراگیر شدن بیماری کرونا شستن دست ها اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. به توصیه کارشناسان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در کنار استفاده از ماسک، شستن مداوم دست ه به مدت 20 ثانیه است. ساعت هوشمند موتو 360 به عنوان یک قابلیت ویژه در مواجهه با بیماری کرونا تایمر شستن دست دارد. این تایمر خیال شما را از شستشوی کامل دست ها راحت می کند.

این گجت هوشمند در حال حاضر به قیمت 222/41 دلار در سایت Amazon UK به فروش می رسد.

جمع بندی

ساعت هوشمند موتو 360 قابلیت های جذابی دارد. امکان استفاده همزمان با گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید و همچنین آیفون از جمله قابلیت های کلیدی این گجت هوشمند است. تایمر شستشوی دست یک نوآوری جدید در این گجت هوشمند است. طول عمر بالای باتری و سرعت شارژ بالا را نیز می توان به عنوان قابلیت های این ساعت هوشمند مطرح کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *