ابزارک های هوشمند، قاب عکس دیجیتال مورال

قاب عکس دیجیتال یک ابزارک جذاب و کاربردی است که لحظات شاد زندگی را به ما یادآوری می کند. به کمک این قاب عکس می توانید عکس های دلخواه خود را در هر لحظه با کیفیت بالا ببینید. همچنین امکان به اشتراک گذاری عکس به صورت آنلاین و مشاهده آثار هنری برجسته دنیا را فراهم کرده است.

این ابزارک قابلیت های زیادی دارد که آن را منحصر به فرد کرده است. در این مقاله به بررسی قاب عکس دیجیتال مورال می پردازیم. با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد:

بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2020

قاب عکس دیجیتال مورال چیست؟

قاب عکس ها به عنوان یک قاب خاطره کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی دارند. آن ها یادآور خاطرات خوش ما هستند. اگر قرار باشد تنها یکی از عکس هایتان را قاب کنید، کدام را انتخاب می کنید. انتخاب یک عکس از بین تعداد زیاد عکس ها کار دشواری است.

یکی از راهکارها تعویض عکس ها در زمان های مختلف است. اما این کار صرفنظر از هزینه چاپ عکس ها، زمانبر است. و قطعا از انجام آن صرفنظر خواهیم کرد.

قاب عکس دیجیتال مورال

قاب عکس دیجیتال مورال یک پاسخ هوشمندانه به این نیاز کاربران است.به کمک این قاب عکس می توانید در هر لحظه و تنها با چندبار لمس صفحه موبایل، عکس دلخواه خود را نمایش دهید. این قاب عکس یک صفحه نمایش هوشمند است که می تواند به اینترنت متصل شود.

همچنین از طریق ارتباط بلوتوثی می تواند به گوشی موبایل متصل شود. برای نمایش عکس مورد نظر بر روی این قاب کافی است وارد اپلیکیشن ویژه آن شوید و عکس مورد نظر را از گالری انتخاب کنید.

کاربری راحت و انعطاف پذیری بالا

این قاب عکس دیجیتال را می توانید بر روی دیوار نصب کنید. همچنین می توانید آن را بر روی میز قرار دهید. این قاب عکس ذر ابعاد  13.5 و 15.6 و ۲۱.۵ و 27 اینچ به بازار عرضه شده است. در این قاب عکس از صفحه نمایش ضد تابش و فناوری TrueArt استفاده شده است.

این فناوری ها کمک می کند تا بتوانید تصاویر را با کاملترین جزئیات مشاهده کنید. تصاویر نمایش داده شده بر روی این قاب عکس حتی از تصاویر تلویزیون 4k نیز وضوح بیشتری دارند.

قاب عکس دیجیتال مورال به یک سیستم رایانش ابری متصل است. به کمک این قابلیت شما می توانید در هر لحظه عکس های خود را بر روی سرور بارگذاری کنید.

سپس سرور عکس های شما را بر روی قاب عکس مورد نظر نمایش خواهد داد. با این قابلیت در هر لحظه عزیزان شما در شادی شما شریک خواهند بود. همچنین می توانید از مشاهده تصاویر آثار هنری برتر جهان که بر روی سرور موجود است لذت ببرید.

طراحی  قاب عکس دیجیتال مورال

نمایشگر قاب عکس دیجیتال مورال دارای رزولوشن 1080 پیکسلی است. به همین دلیل تصاویر را با کیفیت استاندارد نمایش می دهد. فریم دور این قاب عکس‌های دیجیتال در 4 رنگ: مشکی، سفید، قهوه‌ای روشن و تیره ساخته شده‌است.

قاب عکس‌های مورال دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۸ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت، حسگر سنجش نور محیط، کنترلر سازگار با ژست‌های حرکتی و قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای فای هستند.

قاب های مورال به گونه ای طراحی شده است که در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم هستند. همچنین از راه دور قابل کنترل بوده و کاربر می تواند تصاویر را با زمانبندی از پیش تعیین شده بر روی آن به نمایش بگذارد.

قاب عکس مورال چگونه کار می کند؟

هدف اصلی این ابزارک هوشمند نمایش عکس ها با کیفیت بالا است. اکثریت قریب به اتفاق ابزارک ها قابلیت اتصال به گوشی موبایل هوشمند و اینترنت را دارند. قاب عکس دیجیتال مورال از طریق ارتباط وای فای به اینترنت متصل شده و به کمک بلوتوث می تواند با موبایل مرتبط شود.

این قاب عکس را می توانید از طریق دستیار صوتی الکسا نیز کنترل کنید. به کمک الکسا و با فرمان صوتی عکس ها و آثار هنری مورد نظرتان را بر روی قاب عکس نمایش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *