کوله پشتی هوشمند پیکس، منحصر بفرد باشید

کوله پشتی هوشمند pix انتخاب مناسبی برای افرادی است که می خواهند خاص باشند. این کوله پشتی با هدف کمک به مردم در استفاده از کوله پشتی با طرح دلخواه طراحی شده است. این کوله پشتی هوشمند به کاربر امکان می دهد ظاهر آن را مطابق با سلیقه شخصی خود طراحی کند.

فرقی نمی کند آقایان از آن استفاده کنند یا بانوان. همچنین با اتصال این گجت هوشمند به اپلیکیشن موبایل می توان عملکرد های مختلف آن را کنترل نمود.

کوله پشتی هوشمند می تواند نقش یک دستیار را برای کاربر بازی کند. به این صورت که از طریق ابزارک های مختلف می توان زمان ، آب و هوا ، اعلان های تلفن همراه و موارد دیگر را بر روی آن نمایش داد. همچنین کاربر می تواند مواردی را که به آنها علاقه مند است بر روی کوله پشتی خود به نمایش بگذارد.

طراحی کوله پشتی هوشمند

این کوله پشتی هوشمند از یک صفحه LED منعطف و ضد آب ساخته شده است. در نتیجه در برابر پاشیده شدن آب و برخورد فیزیکی مقاوم است. همچنین بدلیل بدنه انعطاف پزیر بدون هیچ آسیبی می توان آن را خم کرد. از صفحه نمایش LED  پیکس می توان بعنوان ویژگی مهم آن نام برد.

این صفحه نمایش با وضوح 20*16 پیکسلی اجازه می دهد تا با 16. 5 میلیون رنگ متفاوت، هر آنچه که دوست دارید را ترسیم کنید . وزن 960 گرمی کوله پشتی هوشمند Pix آن را به یک گزینه ایده آل برای مسافرت و مدرسه تبدیل می کند.

این کوله پشتی بزرگ با حجم 27 لیتر برای نگهداری و حمل وسایل مختلفی را دارد. لپ تاپ 15 اینچی، تبلت، کیف پول، کلیدها، هدفون های بزرگ، پاوربانک، بطری آب و کتاب از آن جمله اند. برای تامین برق مورد نیاز این کوله پشتی یک سوکت  USB type A بر روی آن قرار داده شده که لازم است به پاور بانک متصل باشد.

کنترل کوله پشتی هوشمند با تلفن همراه

ویژگی جذاب دیگری که در مورد کوله پشتی پیکس می توان اشاره کرد استفاده آسان از امکانات آن است. ابتدا اپلیکیشن کوله پشتی هوشمند pix را بر روی موبایل خود نصب کنید. سپس با زدن چند بار لمس کردن گوشی هوشمند خود می توانید Pix را کنترل کنید.

کاربر می تواند با همگام سازی کوله پشتی خود با تلفن هوشمند متن مورد نظر خود را بر روی pix بنویسد ، روی صفحه نمایش آن نقاشی کند و یا بازی مورد علاقه خود را انجام دهد. به این ترتیب با نمایش پیام خود و یا نمایش آثار هنری بر روی کوله پشتی قادر است با آدم های اطراف خود ارتباط برقرار کرده و دوستان جدیدی پیدا کند.

کوله پشتی هوشمند و نمایش پیکسل

بر روی اپلیکیشن pix یک گالری اختصاصی از تصاویر ، انیمیشن ها ،ابزارک ها و بازی های دیجیتال 8 بیتی در نظر گرفته شده است. کاربر می تواند تصاویر مورد نظر خود را برای نمایش بر روی کوله پشتی ازین گالری انتخاب نماید.

همچنین امکان استفاده از ویرایشگر برنامه  برای طراحی تصاویر و انیمیشن توسط خود کاربر نیز وجود دارد. به این ترتیب کاربر می تواند خلاقیت خود را ابراز نموده و احساسات و عواطف خود را در عرض چند ثانیه با دنیای اطراف به اشتراک بگذارد. در نهایت پس از طراحی و انتخاب فایل تصویری، می توان آن را از طریق بلوتوث بر روی کوله پشتی بارگزاری نمود.

قابل تشخیص باشید

از صفحه نمایش کوله پشتی هوشمند پیکس می توان به عنوان شاخص نور در تاریکی استفاده نمود. زمانی که در کمپ هستید می توانید در طول شب صفحه کوله پشتی خود را روشن کنید. در نتیجه به آسانی و به وضوح در جاده ها وکوه ها قابل تشخیص خواهید بود.

استفاده از کوله پشتی هوشمند در دوچرخه سواری

نظر شما در مورد این ابزارک هوشمند چیست؟ آیا دوست دارید یک نمونه از آن را داشته باشید؟

شاید به این مطلب هم علاقه داشته باشید:

گلدان هوشمند لوآ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *