خرید کلید لمسی هوشمند ایرانی، 4 دلیل مهم

خرید کلید لمسی هوشمند ایرانی، یکی از گزینه های هوشمندسازی تجهیزات روشنایی است. هوشمندسازی امکان کنترل بخش های مختلف ساختمان از طریق اپلیکیشن و از راه دور را برای کاربران فراهم می کند. سیستم هوشمند از تجهیزات مختلفی تشکیل می شود که هر کدام کاربری متفاوتی دارند. در این مقاله قصد داریم دلایلی برای انتخاب کلید لمسی هوشمند ایرانی بیان کنیم. با من همراه باشید …

کلید لمسی هوشمند چیست؟

کلید لمسی هوشمند چیست؟ این ابزارک جذاب دو ویژگی مهم دارد. لمسی بودن و هوشمند بودن. کلید لمسی از تکنولوژی صفحات تاچ به منظور دریافت فرمان کاربر بهره می برد. این وظیفه در کلیدهای سنتی با فشردن یک اهرم مکانیکی انجام می شود. کلیدهای لمسی در دو نوع لمسی ساده یا صرفا لمسی و کلید لمسی هوشمند طبقه بندی می شوند. کلید لمسی هوشمند به شما امکان می دهد کنترل تجهیزات روشنایی را به کمک موبایل انجام دهید.

برخی از انواع کلید لمسی هوشمند به صورت مستقل به اینترنت متصل می شوند. به این کلیدها stand alone یا مستقل می گویند. گروه دیگری از کلیدهای هوشمند به کمک یک دستگاه واسط به اینترنت متصل می شوند. با استفاده از این کلیدها برای روشن یا خاموش کردن هر لامپ کافی است یکبار صفحه موبایل خود را لمس کنید. اپلیکیشن خانه هوشمند ارتباط شما با کلید را بر بستر اینترنت برقرار می کند. از هرکجای دنیا  که بخواهید می توانید وضعیت لامپ خود را کنترل کنید.

چرا خرید کلید لمسی هوشمند ایرانی؟

کلید لمسی هوشمند از جمله ابزارک های پرکاربرد خانه هوشمند است. انواع مختلفی از کلید لمسی هوشمند ایرانی و غیر ایرانی در بازار موجود است. به کارگیری هر کدام از محصولات ایرانی یا خارجی چالش های خاص خود را دارد. در ادامه به بیان دلایل خرید کلید لمسی هوشمند ایرانی پرداخته ایم. با ما همراه باشید …

دلیل اول: خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و گارانتی به ویژه برای وسایل الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. لوازم الکترونیکی از جمله کلید لمسی هوشمند به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکل شوند. اگرچه تولید کنندگان تلاش می کنند احتمال بروز خطا در کلیدها را به صفر برسانند؛ با این وجود همیشه احتمال بروز مشکل در کلیدها وجود دارد.

مواردی مانند دوفاز شدگی و شکستن رویه شیشه ای کلید از جمله مواردی هستند که در حین استفاده رخ می دهند. در چنین وضعیتی تفاوتی بین کلید لمسی هوشمند ایرانی و خارجی وجود ندارد.

کلید لمسی هوشمند ایرانی

در صورت بروز برخی ایرادات، کلید شما عملا غیرقابل استفاده می شود. در چنین شرایطی گارانتی اهمیت خود را به رخ می کشد. اگر کلید لمسی هوشمند شما خدمات پس از فروش مناسبی نداشته باشد، دچار مشکل خواهید شد. در این صورت تنها راهکار شما تعویض کلید خواهد بود. تعویض کلید نیز می تواند برای شما دردسرساز شود. اگر نمونه کلید شما موجود نباشد چه خواهید کرد؟ یا باید همه کلیدها را تعویض کنید و یا اینکه تفاوت کلیدها را بپذیرید.

دلیل دوم: سفارشی سازی کلید لمسی هوشمند ایرانی

سفارشی سازی از جمله قابلیت هایی است که تنها برخی از تولید کنندگان کلید لمسی هوشمند ایرانی عرضه می کنند. اگر برایتان مهم است که رویه و یا عملکرد کلیدها همانگونه که دوست دارید باشد، باید با تولیدکننده وارد مذاکره شوید. بنابراین امکان سفارشی سازی می تواند دلیلی برای انتخاب کلید لمسی هوشمند ایرانی باشد.

دلیل سوم: حمایت از کالای با کیفیت ایرانی

شما با خرید محصولات هوشمند ایرانی از تولیدکنندگان ایرانی حمایت می کنید. البته که حق شماست از یک محصول با کیفیت و زیبا استفاده کنید. در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان کلید لمسی هوشمند ایرانی محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کنند. این موضوع نشان دهنده کیفیت مطلوب این محصولات است. علاوه بر این برخی تولیدکنندگان موفق به اخذ استانداردهای بین المللی برای تولیداتشان شده اند.

دلیل چهارم: ملاحظات قیمتی

آخرین دلیل خرید کلید لمسی هوشمند ایرانی، قیمت غیر واقعی محصولات خارجی است. متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ارز و شرایط ویژه واردات به کشور، قیمت محصولات خارجی بسیار بالا و بعضا غیر واقعی است. این در حالی است که برخی از این محصولات هیچگونه خدمات پس از فروشی به مشتریان ارائه نمی دهند. معمولا شرکت های تولید کننده کلید لمسی هوشمند ایرانی، قیمت های واقع بینانه تری بر روی محصولات خود می گذارند.

نتیجه گیری

برای خرید کلید لمسی هوشمند ایرانی دلایل متعددی وجود دارد. در این مقاله به بیان مهمترین دلایل پرداخته شده است. شما برای خرید کالای یرانی چه دلایلی دارید؟ دلایل خود را با ما و مخاطبان ما در میان بگذارید …

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *