هدفون هوشمند نورالوپ، یک ابزارک هوشمند

امروز با معرفی هدفون هوشمند نورالوپ در خدمت شما هستیم. هدف ما در سری مقالات بهترین گجت های هوشمند 2020 معرفی جدیدترین و کارامدترین گجت ها به مخاطبان است. طیف عملکرد گجت های هوشمند بسیار گسترده است.

تقریبا می توان گفت که گجت ها در تمام بخش های زندگی ما رسوخ کرده اند. گجت هوشمند یا ابزارک هوشمند تجهیزات کوچکی هستند که کارهای هیجان انگیزی انجام می دهند. هوفون هوشمند نورالوپ از جمله گجت هایی است که می تواند شما را سورپرایز کند.

هدفون هوشمند نورالوپ

هدفون هوشمند نورالوپ

هنگام پخش موسیقی سعی می کنیم اکولایزر دستگاه پخش کننده را به گونه ای تنظیم کنیم که بهترین شکل شنوایی را داشته باشیم. صدا نباید زیاد باشد تا گوش ما را آزرده کند و از سوی دیگر نباید فرکانس های مختلف صدا را از دست بدهیم.

تنظیم دقیق اکولایزر سبب لذت بردن بیشتر ما از موسیقی می شود. حال فرض کنید گوشی هوشمند شما اکولایزر پخش موسیقی را براساس میزان شنوایی شما تنظیم کند. این قابلیت جذاب در هدفون های نورالوپ وجود دارد.

عملکرد هدفون هوشمند نورالوپ 

این هدفون ها ابتدا یک تست شنوایی از شما می گیرند. سپس براساس انعکاس فرکانس هایی که بیشترین یا کمترین حساسیت را دارند، اکولایزر گوشی را تنظیم می کند. این قابلیت چندسال پیش در قالب دستگاه نورافون آزمایش شده بود.

در هنگام راه اندازی دستگاه نورافون طیف وسیعی از فرکانس ها به سمت گوش شما ارسال می شوند. سپس بر اساس نتایج این تست یک نمایه صدا تولید می شود که خروجی را کاملا با شنوایی شما هماهنگ می کند. این قابلیت در حال حاضر بر روی هدفون هوشمند نورالوپ در دسترس است.

قابلیت های دیگر هدفون نورالوپ

در طراحی و ساخت این هدفون ها از فناوری های دیگری نیز استفاده شده است که انتظارات شما را برآورده خواد کرد. این هدفون ها به صورت هوشمند قادرند نویز و صداهای اضافی موجود در محیط را حذف کنند. جهت کاهش مصرف باتری علاوه بر اتصال به کمک بلوتوث، امکان اتصال به گوشی هوشمند با جک 5/3 میلی متری نیز فراهم شده است.

هدفون هوشمند نورالوپ قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار دارد. زمانی که هدفون را روی سر خود می گذارید به طور خودکار روشن می شود. اگر هدفون را از روی سرتان بردارید به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

مهمترین ویژگی این هدفون ها کیفیت فوق العاده صدای آن است که این هدفون را منحصر به فرد می کند. صدایی که از این هدفون می شنوید یک صدای استثنایی است.

به خصوص برای هدفونی با قیمت کمتر از 200 پوند یک صدای متعادل و فوق العاده می شنوید. نویسنده (منبع) معتقد است به جرات می توان گفت با استفاده از این هدفون احساس حضور در یک کنسرت زنده را خواهید داشت.

تنها تنظیماتی که شما باید انجام دهید، تنظیم میزان باس است. به طور قطع تنظیمات و صدایی که افراد مختلف می شنوند با هم متفاوت است. گوش افراد مختلف به فرکانس ها پاسخ متفاوتی می دهند. ویژگی شنوایی ما یک پروفایل منحصر به فرد است.

استفاده از هدفون هوشمند نورالوپ لذت شنیدن موسیقی را با اکولایزری اختصاصی برای ما دوچندان خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هدفون نورالوپ مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *