کلید پریز لمسی ارزان بخریم یا نه؟

شاید شما هم علاقه مند به استفاده از کلید پریز لمسی ارزان باشید. در این مقاله نگاهی موشکافانه به این تجهیزات خواهیم داشت. کلیدهای لمسی به عنوان یک تکنولوژی جدید، هر روز مخاطبان بیشتری پیدا می کنند. این کلیدهای زیبا می توانند نقش موثری در دکوراسیون داخلی شما بازی کنند. عموما قبل از خرید این سوال برای مخاطبان به وجود می آید که کلید پریز لمسی ارزان بخریم یا انواع گران قیمت آن را؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید…

کلید پریز لمسی ارزان

هدف از نگارش این مقاله، تایید یا رد خریدن کلید پریز لمسی ارزان قیمت نیست. بلکه نکات مهمی را که باید در خرید کلید لمسی به آن دقت کنید یادآور می شویم. نهایتا تصمیم گیری و انتخاب بر عهده شماست. در مقاله ” نکاتی که باید قبل از خرید کلید لمسی بدانید ” نکات لازم را تشریح کرده ایم. در اینجا به بررسی نکات مرتبط با قیمت محصول می پردازیم.

هیچ گرانی بی علت نیست و هیچ ارزانی بی حکمت نیست. شاید ضرب المثل را جابجا گفته باشم اما اصل موضوع عوض نمی شود. نکته مهم اینجاست که ارزان بودن یک محصول لزوما به دلیل کیفیت پایین آن محصول نیست. همانطور که گران بودن به معنای کیفیت بالای محصول نیست. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید پرداخت هزینه به ازای نیاز است.

کلید پریز لمسی ارزان نه، هزینه به ازای نیاز

چرا یک محصول ارزان است؟

پایین بودن قیمت یک محصول از جمله کلید پریز لمسی ارزان، دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. یکی از این دلایل مدیریت درست منابع در شرکت تولید کننده است که سبب کاهش بهای تمام شده محصول می شود. دلیل دوم پایین بودن قیمت یک محصول می تواند به دست آوردن سهم از بازار فروش است.

اگرچه یکی از دلایل قیمت پایین محصول نیز می تواند کیفیت پایین آن باشد. اگر هنگام خرید یک محصول با قیمت پایین آن مواجه شویم، آیا می توانیم دلیل آن را تشخیص دهیم؟ پاسخ این سوال منفی است!!! اگر اطلاعات و شناخت کافی در حوزه کلید لمسی و برندهای مختلف موجود در بازار داشته باشید، ممکن است تشخیص درستی بدهید. اما تقریبا می توان گفت تشخیص این امر غیر ممکن است.

چرا یک محصول گران است؟

گران بودن یک محصول نیز همچون ارزان بودن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال بهای تمام شده زیاد محصول برای تولید کننده یکی از دلایل گران بودن محصول است. دلیل دوم می تواند استفاده از قطعات با کیفیت در تولید محصول باشد. در اینصورت کلید لمسی گران، به نسبت کلید پریز لمسی ارزان ارجحیت دارد.

البته همیشه گران بودن یک محصول به معنای باکیفیت بودن آن محصول نیست. دلیل سوم اعتبار برند تولید کننده محصول است. دو محصول که امکانات و کیفیت ساخت مشابهی دارند اما برندهای آن ها متفاوت است را در نظر بگیرید. چرا یکی از این محصولات گران تر است؟ قطعا دلیل گران تر بودن یک محصول اعتبار برند آن است. کافی است قیمت و امکانات چند مدل گوشی موبایل را با هم مقایسه کنید تا به این موضوع پی ببرید.

غیر از اعتبار برند که منجر به قیمت بالاتر یک محصول می شود، در مورد سایر پارامترها نمی توانیم قضاوت درستی داشته باشیم.

خرید کلید پریز لمسی ارزان

کلید پریز لمسی ارزان بخریم یا گران؟

در پاسخ به این سوال باید توجه کرد که قیمت تنها یکی از پارامترهای مقایسه کلیدهای لمسی است. برای مقایسه کلیدهای لمسی پارامترهای مهمتری وجود دارند که عدم توجه به آن ها می تواند چالش هایی را برای ما بوجود بیاورد. فارغ از اینکه سلیقه و بودجه شما به کدام کلید لمسی نزدیک تر است، مواردی از قبیل کارایی، کیفیت تولید و گارانتی محصول بسیار حائز اهمیت هستند.

مانند تمام لوازم الکترونیکی، کلیدهای لمسی نیز در طول زمان استفاده در معرض نوسانات برق و … قرار دارند. به ویژه اینکه کلیدها تجهیزات دائم به کار هستند و به صورت پیوسته در حال مصرف جریان برق هستند. به همین دلیل گارانتی آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این گارانتی کردن محصول توسط تولید کننده به معنای اطمینان خاطر از کیفیت محصول تولیدی است. در مورد کارایی کلید لمسی نیز می توان به مواردی از جمله قطعات مورد استفاده در تولید و عمر مفید آن اشاره کرد.

برخی از تولیدکنندگان به جهت کاهش هزینه تولید و در نتیجه کاهش قیمت فروش محصول، اقدام به کاهش کیفیت می کنند. به عنوان مثال به جای شیشه کریستال از پلکسی برای رویه کلید استفاده می کنند. این سیاست ها تا حدودی باعث کاهش قیمت کلید می شود، اما در عوض عمر مفید کلید کاهش می یابد و گاهی اوقات نیز عملکرد کلید تحت تاثیر قرار می گیرد.

عدم توجه به این نکات ظریف می تواند چالش هایی را برای شما بوجود بیاورد. توصیه می کنیم تمام عوامل موثر در انتخاب کلید را همزمان با هم بررسی کنید و صرفا به خاطر قیمت پایین تر کلید پریز لمسی ارزان را انتخاب نکنید.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد خرید کلید پریز لمسی ارزان صحبت کردیم. براساس موارد مطرح شده در این مقاله ارزان بودن کلید لمسی به معنای کیفیت پایین کلید نیست. همانطور که گران بودن یک محصول لزوما به معنای کیفیت بیشتر آن محصول نیست. هنگام خرید کلید پریز لمسی به موارد مهمی باید توجه کنید که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *