تخته آشپزخانه هوشمند چاپ باکس

تخته آشپزخانه هوشمند چاپ باکس یک پیشنهاد ویژه برای علاقه مندان به آشپزی است. یکی از چالش هایی که هنگام آشپزی ممکن است با آن مواجه شویم در دسترس نبودن وسایل مناسب آشپزی است. برای این منظور ناگزیر به نگهداری از تعداد زیادی وسیله در آشپزخانه خود هستیم. چقدر خوب می شد اگر راهکار بهتری پیدا می کردیم …

شرکت YES برای رفع این مشکل راه حل ساده و هوشمندی را ارائه نموده است. این شرکت اولین تخته آشپزخانه هوشمند جهان  بنام تخته هوشمند چاپ باکس را معرفی کرده است. چاپ باکس در واقع یک گجت پیشرفته است که می تواند در انجام تمام فعالیت های آشپزی به شما کمک کند.

این تخته هوشمند از ترکیب 5 ابزار کاربردی با عملکرد آسان تشکیل شده است. بعلاوه این گجت هوشمند، هم اندازه یک تخته آشپزخانه استاندارد است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. در نتیجه دیگر نیازی به نگهداری ابزارهای متعدد مانند ترازو یا تایمر آشپزخانه نخواهیم داشت.

بدنه تخته آشپزخانه هوشمند چاپ باکس

تخته آشپزخانه هوشمند چاپ باکس تماما از چوب بامبو ارگانیک ساخته شده است. این صفحه چوبی به صورت دو تکه طراحی شده است. در نتیجه کاربر می تواند با باز کردن قسمت پایینی تخته، سطح آن را بزرگ تر نماید. مزیت دیگر دو تکه بودن صفحه اینست که می توان غذاهای گوشتی را از سایر مواد غذایی جدا کرد.

در این صورت دیگر نگران آلودگی غذاهای غیر گوشتی نخواهیم بود. همچنین می توان از تخته برش کوچکتر به عنوان محلی برای ذخیره مواد غذایی خرد شده و یا جدا کردن ضایعات آن ها استفاده نمود.

تخته آشپزخانه هوشمند چاپ باکس

بدنه تخته چاپ باکس کاملاً ضد آب و فوق العاده محکم است . این تخته می تواند تا وزن 68 کیلوگرم را تحمل کند. همچنین این  تخته هوشمند توسط باتری داخلی تغذیه می شود و از فناوری شارژ سریع استفاده می کند. با هر بار شارژ باتری می توانید برای مدت 30 روز، روزانه یک ساعت از این گجت استفاده کنید.

چاقو تیزکن چاپ باکس

بر روی لبه این تخته هوشمند دو چاقو تیز کن تعبیه شده است. با استفاده از این قابلیت و بدون نیاز به ابزار دیگری، می توانید در صورت نیاز چاقوی خود را تیز کنید. کافی است چاقو را چند بار در شکاف لبه تخته هوشمند به سمت پایین بکشد تا کاملاً تیز گردد.

تخته آشپزخانه هوشمند چاقوهای شما را ضدعفونی می کند

از جمله مسائل مهم در آشپزی اطمینان از سلامت و بهداشت مواد اولیه و ابزار آشپزی است. با استفاده از چاپ باکس نگران میکروب و باکتری های موجود بر روی چاقوی آشپزخانه خود نخواهید بود. بر روی تخته هوشمند چاپ باکس محلی برای ضدعفونی کردن چاقو در نظر گرفته شده است.

برای این کار از نور ماورای بنفش استفاده می شود. این نور UV با  طول موج nm  254 فعال شده و به طور همزمان تا 3 چاقو را ضد عفونی می کند. طبق ادعای شرکت تولید کننده تنها یک دقیقه قرار گرفتن چاقو در داخل شکاف ضد عفونی کننده سبب می شود که 99.9٪ از میکروب ها و باکتری های مضر از بین بروند.

با ترازوی آشپزخانه خداحافظی کنید

ابزار کاربردی دیگری که بر روی این تخته آشپزخانه هوشمند قرار دارد ترازوی دیجیتال است. ترازوی دیجیتال شامل یک نمایشگر عددی دیجیتال است که در سمت چپ تخته  قرار دارد. این ترازو قادر است مواد غذایی را بر حسب گرم ، اونس ، پوند و کیلوگرم و تا وزن 3 کیلوگرم اندازه گیری کند.

تایمر دیجیتال آشپزخانه

همچنین کاربر می تواند از چاپ باکس بعنوان تایمر دیجیتال آشپزخانه در تنظیم زمانبندی پخت غذاهای مختلف استفاده نماید. محدودیت تایمرهای سنتی آشپزخانه در زمان قابل تنظیم آن ها است. حداکثر زمان قابل تنظیم این تایمرها 60 دقیقه است.

این مشکل در تایمر چاپ باکس برطرف شده است. تایمر چاپ باکس می تواند تا 11 ساعت ، 59 دقیقه و 59 ثانیه تنظیم شود. بنابراین از این تایمر برای پخت غذاهای زودپز و هم برای پخت غذاهایی که زمان پخت طولانی تری دارند می توان استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد این گجت هوشمند را در لینک زیر ببینید:

تخته هوشمند آشپزخانه چک باکس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *