فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا

فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا با هدف عرضه و توزیع تجهیزات خانه هوشمند و سایر ابزارک های خانه هوشمند فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است. از بدو تاسیس فروشگاه همیشه رضایت مشتریان سرلوحه کار عوامل این فروشگاه بوده است. برای جلب رضایت شما در چند حوزه مختلف تلاش هایی را صورت داده ایم و به آن ادامه خواهیم داد. درادامه به معرفی خدمات و فعالیت های فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا می پردازیم. با ما همراه باشید .

فروشگاه خانه هوشمند

اولین کار مهمی که ما انجام دادیم تاسیس فروشگاه گجت سرا بوده است. این فروشگاه اینترنتی با تمرکز بر فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و ابزارک های هوشمند تلاش می کند خلا وجود یک فروشگاه مرجع را پر کند.

فروشگاه خانه هوشمند آنلاین گجت سرا

در ابتدای تاسیس گجت سرا تعداد فروشگاه های آنلاین عرضه محصولات هوشمند به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید. شیوع ویروس کرونا و اقبال عمومی کاربران به سمت خریدهای اینترنتی سبب افزایش چشمگیر تعداد فروشگاه های آنلاین در تمام حوزه ها شد.

حوزه فروشگاه خانه هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تعداد زیادی فروشگاه در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده اند.

شناسایی محصولات

این مرحله از کار قبل از راه اندازی فروشگاه شده و همچنان ادامه دارد. فروش محصول از نظر ما پایان کار نیست بلکه شروع خدمات و پشتیبانی ماست. با توجه به تنوع زیاد برندهای موجود در بازار، انتخاب محصول برای فروشگاه خانه هوشمند کار راحتی نیست. برای عبور از این چالش راهی به جز تعیین معیارهای ارزیابی دقیق نداشتیم. چند فیلتر برای انتخاب محصولات در نظر گرفتیم و با توجه به آن ها اقدام به انتخاب محصولات نموده ایم.

ذکر این نکته ضروری است که ما همه برندهای موجود در بازار را ارزیابی نکرده ایم. اگرچه همچنان در حال بررسی و افزایش تعداد محصولات موجود در سایت هستیم. معیارهای انتخاب ما از بین محصولات موجود در بازار عبارتند از:

  • کیفیت مناسب محصولات

اولین فیلتری که برای انتخاب محصولات فروشگاه خانه هوشمند در نظر گرفتیم، کیفیت مناسب محصولات بود. کیفیت مناسب را می توان در چند زمینه مورد ارزیابی قرار داد. به دلیل پرهیز از اطاله کلام، موارد بررسی شده در این بخش را بیان نمی کنم. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر “راهنمای جامع خرید کلید لمسی” را مطالعه کنید. شاید تعداد زیادی از محصولات موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و معیارهای ما را کسب کنند. اما همه مواردی که در این لیست بیان شده جهت انتخاب محصولات برای فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا در نظر گرفته شده است.

  • خدمات پس از فروش

اولین فیلتری که برای انتخاب محصولات فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا در نظر گرفته شده است، خدمات پس از فروش مناسب محصولات است. تجهیزات هوشمند سازی ساختمان مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری ممکن است دچار ایراد شوند. عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب مصرف کنندگان را دچار چالش می کند. همه محصولات موجود در فروشگاه آنلاین گجت سرا، خدمات پس از فروش واقعی و مناسب ارائه می کنند.

ذکر این نکته ضروری است که شرکت های دیگری هم هستند که خدمات پس از فروش مناسبی دارند اما سایر معیارهای مورد نظر ما را ندارند. حتی ممکن است ما هنوز آن ها را بررسی نکرده باشیم.

  • زمان تحویل و پشتوانه محصول

به صورت کلی می توان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را به دو گروه محصولات وارداتی و محصولات داخلی تقسیم کرد. محصولات وارداتی اغلب چالش زمان تحویل ندارند. چالش این محصولات در پشتوانه آن ها است. ممکن است محصولی در حال حاضر موجود باشد اما پس از یک ماه دیگر موجود نباشد. این چالش برای فروشگاه آنلاین خانه هوشمند بسیار جدی است. چرا که فرآیند فروش در فروشگاه آنلاین بر خلاف فروشگاه های فیزیکی زمانبر است.

از سوی دیگر برخی از برندهای ایرانی تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، زمان تحویل بسیار طولانی دارند. طی مکاتبات انجام شده با برخی تولیدکنندگان، زمان تحویل کالا بین 2 تا 3 ماه زمین می برد. این زمان طولانی برای خریداران محصول منطقی نیست بنابراین فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا از عرضه این محصولات پرهیز می کند.

ذکر این نکته ضروری است که زمان تحویل طولانی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. از جمله اینکه تولیدکنندگان به صورت سفارشی محصول تولید می کنند یا حجم سفارشات آن ها بسیار بالاست.

کارشناسان خبره

یکی از موارد بسیار مهمی که هنگام خرید محصولات خانه هوشمند باید به آن توجه داشته باشید، مشورت با کارشناسان خبره است. آگاهی از قابلیت ها و کمبودهای محصولات مختلف در کنار آشنایی با بازار و برندهای موجود از جمله ویژگی هایی است که یک کارشناس خوب در این حوزه باید داشته باشد. فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا با بهره گیری از کارشناسان خبره در واحد پشتیبانی مشتریان، نیاز کاربران به یک مشاوره خوب را مرتفع کرده است.

حضور کارشناسان خبره در مرکز تماس فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا

با خیال راحت خرید کنید

فروشگاه خانه هوشمند گجت سرا این اطمینان خاطر را به شما می دهد که کلیه محصولات عرضه شده در این فروشگاه مستقیما از تولید کننده به دست شما خواهد رسید. ارتباط مستقیم با تولید کننده خیال ما را از ارائه خدمات پس از فروش مناسب و تامین مستمر و به موقع کالا راحت می کند. با اطمینان از فروشگاه آنلاین گجت سرا خرید کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *